IT'S A REVIEW : SOLUTIONS BALANCED & MATTE

Γεια σας κοριτσια! Σημερα θα μιλησουμε για μια σειρα της Avon που απευθυνεται σε δερματα με λιπαρη επιδερμιδα.:)


Κρεμα ημερας με Δ.Π 15 :50ml

 

 

  • Προκειτε για μια πολυ ελαφρυα κρεμουλα καθολου λιπαρη με μια πολυ ευχαριστη,δροσερη μυρωδια, εμπλουτισμεμη με το Συμπλοκο Grape Stem Cell που βοηθα στη μειωση της παραγωγης λιπαροτητας και διαγειρει τη φυσικη ενυδατωση στα κυτταρα της επιδερμιδας.Το αποτελεσμα ειναι ισορροπημενη, ματ επιδερμιδα για ωρες χωρις ιχνος γυαλαδας!

Ζελε νυχτας 50ml

  • Η αντιστοιχη κρεμα νυχτας της σειρας ειναι σε μορφη τζελ και ειναι ακομη πιο ελαφρυα απο την κρεμουλα ημερας. Την εφαρμοζω καθε νυχτα σε καθαρη επιδερμιδα και το πρωι νιωθω το δερμα μου αναζωογονημενο και χωρις λιπαροτητα ομως γυαλιζει στην ζωνη Τ..

Αφρωδες καθαριστικο 150ml & Μασκα προσωπου με αργυλο 75 ml 

 


  • Το αφρωδες καθαριστικο της σειρας υποσχεται μειωση των μαυρων στιγματων ή αλλα σπυρακια και ματ επιδερμιδα χωρις γυαλαδα. Το χρησιμοποιω πρωι και βραδυ για τον καθαρισμο της επιδερμιδας μου (ενα πατημα της αντλιας του ειναι αρκετο) και κανει πολυ καλο καθαρισμο χωρις να τραβαει. Μειωση στα σπυρακια ή στα μαυρα στιγματα δεν ειδα αλλα οντως αφηνει το δερμα μου χωρις γυαλαδα. Το θεωρω πολυ ελαφρυ σαν προιον.
  • Οσον αφορα, την μασκα εξισορροπησης με αργυλο,την εφαρμοζω 2-3 φορες την εβδομαδα σε καθαρη,στεγνη επιδερμιδα την αφηνω για 15 λεπτα και ξεπλενω.Οσο την εχω στο δερμα μου τραβαει πολυ απ τα πρωτα κιολας λεπτα. Ομως,μ'αρεσει πολυ η συγκεκριμενη μασκα γιατι νιωθω πως ''δουλευει'' οντως στο δερμα μου και το αφηνει καθαρο και αποτρεπει την αντιαισθητικη γυαλαδα. Οταν το ξεπλενω γινεται σαν πιλινγκ κι ετσι κανει και απολεπιση! 

Κρεμα ΒΒ : Απαλο ματ μπαλμ Solutions Gentle 30ml 

  •  Τελος,η κρεμουλα ΒΒ της σειρας εμπλουτισμενη με πουδρα Micro Mattifying,που διαχεει το φως υποσχεται πως εξαλειπτει την γυαλαδα για αψεγαδιαστη και ομορφη επιδερμιδα εως και για 10 ωρες!. Εχει δεικτη προστασιας 15 και κυκλοφορει σε δυο φυσικες αποχρωσεις : την light για τις ανοιχτες επιδερμιδες (οπως εγω) και την Medium για τις πιο σκουροχρωμες. 
 Η αποψη μου ειναι πως ειναι μια καλη ΒΒ κρεμουλα με μετρια καλυψη,απορροφα τη λιπαροτητα- αλλα οχι και για δεκα ωρες(!).Επισης,ειναι ελαφρυα και απλωνεται ευκολα στο δερμα χωρις να δειχνει ή να το νιωθω ''παστωμενο''.

Αυτη ηταν λοιπον η αποψη μου για την σειρα Solutions που απευθυνεται στις λιπαρες επιδερμιδες απο την Avon! Eσεις εχετε δοκιμασει καποιο προιον της σειρας?θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!!

Μεχρι το επομενο post ...

  


Σχόλια