VERSACE φροντιδα και υγεια!

 Πριν καποιες μερες αποφασισα να κανω στην μαμα μου ενα δωρο. Και μιας και πλεον ειναι πατημενα σαραντα-τι δραμα,σκεφτηκα πως θα ηταν ιδανικο.



 Ορος προσωπου/ποσιμο διαλυμα: Συνισταται για απευθειας χρηση στην επιδερμιδα,οπου υπαρχουν ρυτιδες. Λογω της ενισχυμενης του συνθεσης υποσχεται πως χαριζει λαμψη,ενυδατωση και ελαστικοτητα καθως και ορατα αποτελεσματα. Το δοκιμασα στο χερι μου μονο για να σας πω τη αισθηση εχει. Ειναι κολλωδες και εχει ευχαριστο αρωμα.


 Ειναι σταγονομετρο. Οποτε δεν εχεις φοβο οτι θα σου πεσει πολυ. Δυο με τρεις σταγονες αρκουν. Σαν ποσιμο συμπληρωμα διατροφης τωρα,υποσχεται πως βοηθα στην καλη λειτουργεια του οργανισμου. Διαλυεις 7-10 σταγονες σε μισο ποτηρι νερο,1-2 φορες την ημερα. Εδω να πως οτι η μαμα μου δεν ξερει αν θα το κανει αυτο.

 Οσο για την κρεμα αναπλασης προσωπου με κολλαγονο και ροδι,απευθυνεται σε ολους τους τυπους δερματος και υποσχεται βαθια ενυδατωση και αναζωογονηση. Επισης, προλαμβανει και λειενει τις ρυτιδες. Την δοκιμασα κι αυτην και μπορω να πω πως αφησε στο δερμα μου μια ευχαριστη δροσια που ακομα και αφου περασε λιγη ωρα που γραφω αυτο το κειμενο,δεν εχει χαθει ακομα. Το αρωμα της ειναι υπεροχο ενω εχει παχυρευστη συνθεση.

 Αφου την δοκιμασε και η μαμα μου ειπε πως νιωθει το δερμα της ευχαριστα απαλο και ενυδατωμενο ενω το αισθανεται και πιο σφριγηρο. Εχω την αισθηση πως με συστηματικη χρηση θα κανει δουλιτσα.

Ποια ειναι η γνωμη σας γι αυτου του ειδους προιοντα?
πολλα φιλια!!

Σχόλια