it's a review: clearskin -Μη λιπαρη ενυδατικη κρεμα με χρωμα

Γειαα σας & παλι.!! 
Τωρα που μπαινει σιγα σιγα η Ανοιξη,το δερμα μας χρειαζεται πιο ''ελαφρυα'' προιοντα και οχι προιοντα που το ''βαραινουν'' και το ταλαιπωρουν. Γι'αυτο μας φροντισε η Avon με μια κρεμουλα που καλυπτει μεν τις ατελειες αλλα παραλληλα φροντιζει και το δερμα μας. Εδω και αρκετο καιρο λοιπον,χρησιμοποιω την Μη λιπαρη ενυδατικη κρεμα με ελαφρυ χρωμα απο την σειρα Clearskin που απευθυνεται σε δερματα που ταλαιπωρουνται απο ακμη!!



 Αφου καθαρισω την επιδερμιδα μου,την εφαρμοζω κι αυτη μου προσφρερει μετρια καλυψη που δεν φαινεται''ψευτικη'',δεν φραζει τους πορους ενω παραλληλα υποσχεται πως  αποτρεπει να δημιουργηθουν νεα σπυρακια. Αυτο το τελευταιο δεν το παρατηρησα αλλα η κρεμα περιεχει 1,5 % σαλικυλικο οξυ,οποτε φροντιζει το δερμα μου. Εχει αρκετα καλη διαρκεια και δεν μου εμφανιζει λιπαροτητα!!

Σαν κρεμα ειναι λεπτορευστη,(χωρις να ''τρεχει'') και κυκλοφορουν δυο αποχρωσεις. Η fair που απευθυνεται σε ανοιχτοχρωμες επιδερμιδες -που εχω εγω και η Medium για τις πιο σκουρες.

Η ποσοτητα της ειναι στα 30 ml & τιμουλα της στα 17 ευρω αλλα στους καταλογους της Avon μπορειτε να την βρειτε συχνα σε πολυ καλη προσφρορα!





                                                            Εσεις την εχετε δοκιμασει?
                                                                Θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!
                                                                                      Μεχρι το επομενο post...
                                                                                             Φιλακιαααααααααααα.!!



Σχόλια