Παραγγελια απο το #Pharm24.gr

Χθες ελαβα την πρωτη μου παραγγελια απο το ηλεκτρονικο φαρμακειο Pharm24.gr . Ηθελα να παραγγειλω μια κρεμα ειδικη για tattoo και υπηρχε σε προσφορα στο συγκεκριμενο. Φυσικα δεν μπορουσα να παρω μονο αυτην την κρεμουλα κι ετσι επελεξα και καποια ακομη πραγματακια.


Tattoo panthenols after tattoo skin care ειδικη κρεμα περιποιησης για ερεθισμενα και ευαισθητα δερματα.(100 ml) Περιεχει ενυδατικα(Urea),αναπλαστικα (D-panthenol,allantoin),αντιοξειδωτικα(Vitamin E) και απαλυντικα(λαδι ελιας βιολογικης καλλιεργειας και εκχυλισματα χαμομηλιου) συστατικαν και ουδετερο pH ενω οπως αναγραφει δεν αφηνει ιχνη λιπαροτητας. Στα + αυτης της κρεμας ειναι το γεγονος πως δεν περιεχει parabens,χρωμα και αρωμα που μπορει να προκαλεσουν αλλεργια.

Επομενη αγορα,η κλασσικη αγαπημενη σε ολους μας Bepanthol που υποσχεται αναπλαση του δερματος και ενυδατωση. Ολοι οι tattoo artists συστηνουν την συγκεκριμενη κρεμουλα κι οχι αδικα αφου πιστευω πως ειναι η καλυτερη στο ειδος της. Απορροφαται γρηγορα και αφηνει μια αισθηση δροσιας στο ξηρο δερμα.Μεσα στο κουτακι της υπηρχε και ενα δειγματακι απο το γαλακτωμα σωματος!!

Να και το tattoo(το πρωτο μου!! :)) )




Ηθελα και μια body lotion και διαλεξα απο την PharmaLEAD με αρωμα ροδι. Περιεχει  πανθενολη,ουρια,λαδι ελιας & λαδι argan-συστατικα γνωστα για τις απαλυντικες,επουλωτικες και ενυδατικες τους ιδιοτητες. Επισης,δεν περιεχει parabens και αλλεργιογονα,mineral oil,βαζελινη και χρωστικες. Μ αρεσε και το οτι η συσκυασια ειναι με αντλια γιατι ελεγχεις την ποσοτητα και δεν ''χαλαει''απο το ''ανοιξε-κλεισε'' που εχουν οι αλλες συσκευασιες. Ειναι λεπτορευστη,απορροφαται αμεσως και πιστευω θα ταιριαξει στο ξηρο μου δερμα!!

Επειτα,επελεξα ενα καθαριστικο της Frezyderm,το Ac-norm active cleanser aha-bha (200ml) που απευθυνεται για ολες τις κατηγοριες της ακνεικης επιδερμιδας(ηπια,μετρια και σοβαρη ακμη) μπας και κανει δουλεια για τα σπυρακια μου. Μεχρι στιγμης δεν εχω βρει τον απολυτο συμμαχο που θα με βοηθησει πραγματικα για την αντιμετωση της λιπαρης μου επιδερμιδας, ισως η σειρα της frezyderm βοηθησει.Η συσκευασια του μου αρεσε πολυ ενω το προιον ειναι σε μορφη τζελ και μυριζει ευχαριστα καθαριοτητα(!)  Ειμαι σε φαση αναζητησης γαι το  επομενο προιον της σειρας οπως και για καποιον ορο,οποτε αν εχετε κατι να προτεινετε πειτε μου στα σχολια!!



Τελος, ειπα να δοκιμασω το Ιαματικο νερο της Avene καταπραυσνη κατα των ερεθισμων,μιας και εχω ακουσει τοσα θετικα σχολια γι'αυτα τα νερακια.Εχει ουδετερο pH ενω υποσχεται πως προστατευει και ηρεμει το δερμα. Εγω εμφανιζω αρκετα συχνα εντονα σπυρακια ή κοκκινιλες οποτε ελπιζω να βοηθησει.



Μαζι με τα προιοντα που παρηγγειλα,μου βαλανε και δυο δειγματακια.Το ενα ειναι η Hydrovit zinco protectiv cream που υποσχεται αναπλαση ενω ανακουφιζει αμεσα απο ερεθισμους,δερματιτιδες και ερυθηματα ενω το αλλο της ιδιας εταιρειας ειναι η eye & lip care cream που υποσχεται πως φροντιζει την ευαισθητη περιοχη γυρω απ τα ματια,τα χειλη και το μεσοφρυο αφου εχει και αντιγηραντικες ιδιοτητες.

Να προσθεσω,πως εχει δωρεαν μεταφορικα για παραγγελιες ανω των 29 ευρω ενω παιρνετε δωρο ενα βερνικι νυχιων κορρε εαν πληρωσετε με καταθεση σε τραπεζικο λογαριαμο ή με καρτα.

 Until the next post

xxx




Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου