GARNIER-Νερο Ντεμακιγιαζ Micellaire -για να γινει η ρουτινα, ευχαριστη ρουτινα!

Γειαα σας κοριτσια μου!! Μιας και εχουμε υποδεχθει και επισημως το Φθινοπωρο,η σωστη περιποιηση του προσωπου  και ειδικα του απαραιτητου(οσο κι αν βαριομαστε!) ντεμακιγιαζ,πρεπει να γινεται με τα καταλληλα προιοντα.Ενα τετιο προιον λοιπον,θεωρω το συγκεκριμενο νερακι που ολες αγαπησαμε και θα συνεχισουμε να αγαπαμε.!!

Και γιατι εχει μπει στη λιστα με τα αγαπημενα μου προιοντα?
1.Γιατι με λιγη ποσοτητα αφαιρει το μακιγιαγ απο προσωπο,ματια και χειλη

2.Δεν τσουζει & δεν τραβαει το δερμα μου σε αντιθεση με αλλα αντιστοιχα προιοντα
3.Ειναι αοσμο,που το βρισκω αρκετα σημαντικο γιατι δεν μου αρεσεουν οι εντονες μυρωδιες
4.Ειναι τερστιο-400ml -που σημαινει πως ειναι οκ για αρκετες χρησεις


Το εχετε δοκιμασει? εσεις πιο προιον χρησημοποιειτε  στην ρουτινα σας?θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!!
                                                 until the next post.. xxx


Σχόλια

  1. πρόσφατα αγόρασα το προϊόν σε μικρή, ευτυχώς, συσκευασία. Αφαιρεί καλά το μακιγιάζ σε πρόσωπο και χείλη, αλλά στα μάτια, ειδικά στη μάσκαρα, δεν βοηθάει καθόλου. βάζω άλλο προϊόν και υπόψιν ότι δε φοράω αδιάβροχη ;) τώρα τι να πω. μπορεί να μη μου ταιριάζουν τα νεράκια αυτά :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου