avon haul

Για αλλη μια φορα ενεδωσα στον πειρασμο και πηρα καποια πραγματακια απο την avon.Λιγα και καλα.
Σαμπουαν Advance techniques istanst repair 7 για αναδομηση με κερατινη. Εχει ομορφοαρωμα ενω αφηνει τα μαλλιααπαλα και οντως προσεξα διαφορα στα μαλλια μου μετα την χρηση του.


Ακομη ενα σαμπουαν που προστεθηκε προσφατα στην συλλογη των  Avon naturals, με βανιλια και χρυσο αχλαδι. Αν και δεν τρελενομαι για το αρωμα της βανιλιας,αυτο εδω μυριζει ομορφα.Υποσχεται λαμψη και ενυδατωση.

Θρεπτικη μασκα μα αργανελαιο-150ml.Απευθυνεται σε ολους τους τυπους μαλλιων -εγω θα την χρησιμοποιησω μονο για τις ξηρες μου ακρες γιατι φοβαμαι μην μου βαραινει τα μαλλια.Υποσχεται σουπερ ενυδατωση και λαμψη.

Planet spa με αρωμα αφρικανικου shea butter.Ειναι πιλινγκ για χερια και ποδια και υποσχεται πως απολεπιζει απαλα ενω αφηνει την αγρια επιδερμιδα απαλη και ενυδατωμενη.Περιεχει μικρους κοκκους ενω μυριζει πραγματικα υπεροχα.

Ενα προιον μακιγιαζ, απο την σειρα Always on point τα οποια ειναι μηχανικα μολυβια ματιων με ξυστρα στο καπακι. Διαλεξα την αποχρωση Lavender Grey



Επειτα,μπηκε στην συλλογη μου κι ενα νεο αρωμα το Avon Attraction for  her.Εχει φοβερο αρωμα,ενω οι νοτες του ειναι βατομουρο,βανιλια και musk.Με την αγορα του αρωματος επαιρνες δωρεαν και το αντιστοιχο ρολοι

Ελπιζω να σας αρεσαν οι αγορες μου και ισως να σας εδωσα ιδεες για δικες σας μελλοντικες αγορες!!

Until the next post
xxx

*Μην ξεχασεις να λαβεις μερος στο διαγωνισμο που τρεχει στο blog μου εδω.!! Που ξερεις?Μπορει να εισαι εσυ η τυχερη!! :D

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου