Empties Ιουλιου-Αυγουστου!!

Γεια σας κοριτσια!! Καντε καφεδακι γιατι ερχεται ποστ με αδειες συσκευασιες και ολες ξερουμε οτι ειναι απ τα πιο ενδιαφεροντα,αφου μιλαμε για προιοντα που χρησιμοποιησαμε ως τελους!!

 Αρχικα,θα σας δειξω τα σαμπουαν και τις μασκες που τελιωσα. Avon naturals σαμπουαν για βαμμενα μαλλια με εκχυλισματα σπορων καμελιας. Το συγκεκρινο στην αρχη δεν με ενθουσιασε η μυρωδια που αφηνε στα μαλλια μου κι επειτα το γεγονος οτι μου τα ''βαραινε''. Καθαριζει καλα τα μαλλια,εχει παχυρευστη συσταση αλλα δεν ειδα κατι που να με κανει να το ξαναπαρω. Timotei φρεσκαδα & καθαριοτητα για κανονικα με ταση λιπαροτητας μαλλια.
Περιχει εκχυλισμα απο βιολογικο πρασινο τσαι,εχει ωραια μυρωδια,ειναι λεπτορευστο και γενικα μου αρεσε αρκετα οποτε θα το ξαναπαρω καποια στιγμη. Orzene μπυρας + εκχυλισμα λυκισκου.Υποσχεται πως εξισορροπει την λιπαροτητα και προσφερει ογκο στα μαλλια. Καθαριζει σε βαθος,τα αφηνει αναλαφρα και ανοιγει και το χρωμα των μαλλιων απ οτι παρατηρησα λογω της μπυρας. Θα το ξαναπαρω και θελω να δοκιμασω κι αυτο για βαμμενα μαλλια! :) Conditioner SYOSS για βαμμενα μαλλια. Δεν μπορω να πω και πολλα γι αυτο το προιον γιατο το χρησιμοιησε πιο πολυ η μαμα μου. Εχει παχυρευστη συσταση,η μυρωδια που αφηνει στα μαλλια δεν μου αρεσει ιδιαιτερα και δεν μου φανηκε ουτε να προστατευει το χρωμα κατα 90% κιολας που υποσχεται ουτε ευκολο χτενισμα. :/

Μασκα μαλλιων SYOSS με κερατινη για βαμμενα μαλλια. Παχυρευστη,αδιαφορη μυρωδια το μονο θετικο που θα πω ειναι οτι αφηνε τα μαλλια μου απαλα αρκει να μην το παρακανα με την ποσοτητα γιατι τα ''λαδωνε''. Επειτα 3 μασκες απο την Avon. Αριστερα με yumberry και γιαουρτι δεν με ενθουσιασε γιατι ηθελε πολυ ποσοτητα για να ξεμπερδεψει τα μαλλια μου-και εχω και δυο τριχες :p ,φαντασου!, σε αντιθεση με τις αλλες δυο που με ελαχιστη ποσοτητα ξεμπερδευουν τα μαλλα αφηνοντας τα σουπερ απαλα. Η μωβ συσκευασια περιεχει  acai berry ενω η μπλε απευθυνεται σε μαλλια με πυτιριδα. 

 Τελευταια προιοντα για τα μαλλια,η βαφη μαλλιων της Palette με αφησε ευχαριστημενη αφου δεν μου προκαλεσε καμια αλεργια,ουτε αφησε τα μαλλια μου ''σκληρα''. Ηταν η αποχρωση 4.66 ενα πολυ πολυ ομορφο καστανοκοκκινο.!! Την αγωγη που δεν ξεβγαζεται της Avon με βερικοκο και εκχυλισμα απο βουτυρο καριτε την χρησιμοποιησε η μαμα μου και της αρεσε αρκετα.


Παμε σε προιντα που εκαναν την τελετουργια του μπανιου μου πιο ευχαριστη!! :D 3 προιοντα της αγαπημενης μου Avon,δυο ζελε ντους(200 ml),το ενα με αρωμα πρασινου μηλου και το αλλο με το μεθυστικο αρωμα πρασινου τσαγιου. Στην μεγαλη συσκευασια-1 Lt,ηταν κλεισμενο το απιστετευτο αρωμα λευκων κρινων. Ακομη και τωρα ανοιγω το καπακι και μοσχοβολαει. Το συγκεκριμενο το λατρεψα γιατι σε αντιθεση με οποιο αλλο εχω δοκιμασει αυτο το αρωμα μενει στην επιδρμιδα για πολλες ωρες! Αναμεσα τους βλεπετε ενα απολεπιστικο ζελε ντους της Oriflame με μεντα και φραουλα.Περιεχει μικρους κοκους-δεν μου φανηκε να κανει απολεπιση βεβαια αλλα ειναι ενα ευχαριστο αφρολουτρακι.!!Επειτα την γνωμη μου για το αφρολουτρο της Bioten με lime και εκχυλισμα κυδωνιου μπορειτε να την δειτε ΕΔΩ που εχω κανει αναλυτικο review ενω το ζελε ντους της CIEN(το βρισκετε στα lidl) με αρωμα grapefruit ηταν μια ωραια νοτα στην καθημερινοτητα μου!!


Για το peeling προσωπου με αγγουρι και αλοη της εταιριας SOSTAR μπορεις να διαβασεις ΕΔΩ για το ποσο ευχαριστημενη εμεινα. Επειτα,οπως βλεπεις τα αποσμητικα της Sanex τα εχω ´λιωσει'' κι αυτο διοτι δεν με τσουζουν,εχουν ευχαριστη-οχι βαρια μυρωδια και ειναι και 0% parabens,aluminium &alcohol. Το μονο κακο ειναι πως θελει συχνη ανανεωση :/ Στην μικρη συσκευασια ειναι ενα ξεχασμενο ξεβαφτικο ματιων της Avon,απο την σειρα Extra lasting,το οποιο δεν θα ξαναπαρω γιατι ναι μεν κανει καλη δουλεια και δεν τσουζει αλλα δε,αφηνει με πολυ ασχημη λιπαροτητα στην περιοχη.Τελος,το spray body lotion της Panthenol Extra θα τρεξω να το ξαναπαρω γιατι ειναι οτι καλυτερο ειδικα αν αντιμετωπιζετε εντονη ξηροδερμια ή τα περισσοτερα body lotion/butter σας τσουζουν!!

Αυτα απο εμενα λοιπον!! Εχουμε καποιο κοινο? 
Until the next post...
xxx


Σχόλια

  1. Χρησιμοποιώ κι εγώ το Orzene μπύρας κατά της λιπαρότητας... Είμαι αρκετά ευχαριστημένη και δεν ξηραίνει τα μαλλιά! Πολύ ωραίο ποστ!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σπρέι της sanex εμένα δεν μου άρεσε!! Δεν κρατούσε μακριά την κακοσμία! Η αγωγή μαλλιών της avon είναι τέλεια!! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου