June Empties

Γειαα σε ολους/ες!! 

Αυτην τη φορα πολλα πραγματακια θα παρουν τον δρομο τους και τα μαζεψα ολα σε ενα κουτι για να σας τα δειξω ολα μαζι.!! Παμε να ριξουμε μια κλεφτη ματια λοιπον.!!





Εφτασε στο τελος της και η δευτερη συσκευασια του σαμπουαν μπυρας της Orzene.Σκεφτομαι να το ξαναπαρω!! Απο σαμπουαν τελιωσε και απο Le petit Marseillais με λευκη αργυλο και γαλα γιασεμιου επισης για λιπαρα μαλλια.Δεν μπορω να πω οτι με ενθουσιασε,εχω ακομη μια συσκευασια να τελιωσω βεβαια αλλα δεν νομιζω να το ξαναπαρω.Επομενο προιον για τα μαλλια η μασκα για βαμμενα μαλλια απο Syoss που εκτος απ το οτι κραταει καιρο (200 ml) δεν μου αρεσε γιατι δεν κανει τιποτα ιδιαιτερο.
Οσον αφορα την νεα μασκα της Avon με μουρα acai και καριτε εχει ωραια μυρωδια,ξεμπερδευει τα μαλλια αλλα τιποτα ιδιαιτερο.Στη μεγαλη συσκευασια,το γαλακτωμα μαλλιων MONIKA απο τη Farcom εχει ευχαριστη μυρωδια και ξεμπερδευει πανευκολα τα μαλλια ενω ειναι και πολυ οικονομικο.Μονο που δεν πρεπει να το παρακανεις με την ποσοτητα γιατι τα βαραινει αν βαλεις πολυ.


Παμε τωρα να δουμε τα αφρολουτρα που τελιωσααν.. Απο Cien το ζελε ντους με περγαμοντο και γιασεμι εδινε ενα πολυ ευχαριστο αρωμα στο μπανιο μου. Απο την Avon, ερωτευτικα την καθε σταγονα απο το ζελε ντους Garden of Eden μιας και το αρωμα του ηταν ακρως Ανοιξιατικο.!! Η μαμα μου τελιωσε απο την ιδια σειρα με αρωμα καριτε ενω οι αντρες του σπιτιου παιρνουν ξανα & ξανα το X-TREME που ειναι 2 σε 1 και το αρωμα του ειναι πραγματικα οξινο.!! Καταφεραμε να τελιωσουμε και ενα αφρολουτραο απο τα τεραστια (1 lt) με ορχιδεα και σμεουρο που ναι μεν μου αρεσε πολυ αλλα θελω να ανανεωνω τα αρωματα που φιλοξενουνται στην μπανιερα μου και δυσκολα διαλεγω ξανα το ιδιο!!

Προχωραμε στην περιποιηση ποδιων και τα δυο προιοντα απο την Avon,ωραιες μυρωδιες αλλα δεν προσφερουν τιποτε αλλο περα απο ενυδατωση. Στην κιτρινη συσκευασια η κρεμουλα με μακαντεμια και η διπλα που κρυβεται :p ειναι πιλινγκ με αρωμα κερασι και πραγματικα μοσχομυριζει ολο το μπανιο.!Εχει λεπτους κοκκους και δεν κανει καμια φοβερη απολεπιση.

Επειτα,το αποσμητικο σε σπρευ απο την Sanex μου αρεσε αρκετα λογω του οτι η μυρωδια του δεν ειναι βαρια και δεν περιεχει βλαβερα συστατικα. Επισης δεν τσουζει αλλα η διαρκεια του δεν κραταει πολυ και χρειαζεται ανενεωση. Το καθαριστικο με αλοη της Avon απο την σειρα Care κανει καλο καθαρισμο ενω εχει παχυρευστη συνθεση ενω ο αφρος καθαρισμου για μεικτα δερματα απο την σειρα Solutions  balanced&matte ειναι τοσο απαλος σαν μους αλλα ο καθαρισμος που προσφερει δεν με ξετρελενει.Τελος, χρησιμοποιησα ενα δειγματακι απο μια κρεμα χεριων της Sostar που περιεχει ελαιο argan,ουρια και αλοη.Απορροφαται αμεσως,ενυδατωνει και σιγουρα θα την προτιμησω!! Απο δειγματα τελιωσα και μια οδοντοκρεμα της Colgate με μεντα,δεν εκανε τιποτα ιδιαιτερο. Θελω να μου πειτε στα σχολια εαν εχετε βρει καποια οδοντοκρεμα που να κανει οντως δουλεια! Τελος,πεταω μια μασκα προσωπου της Avon γιατι την εχω ανοιχτη πανω απο χρονο. Ειναι με ματαλλικα στοιχεια απο την νεκρα θαλασσα (!) και αφηνει το δερμα απαλο και ενυδατωμενο.!!

Αυτες ηταν λοιοπoν και οι αδειες συσκευασιες μου αυτου του μηνα!!! Εχουμε κατι κοινο?
Θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!! Μεχρι το επομενο ποστ...
Kisseeees :))



Σχόλια

  1. την νέα μάσκα μαλλιών της Avon ήθελα να την πάρω, αλλά με αυτά που λες μάλλον δεν θα κάνει τίποτα στα μαλλιά μου... Φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου