May Empties

Χευ girls!! Ακομη μια φορα ειμαι εδω με το καθιερωμενο empties post που ολες αγαπαμε να διαβαζουμε!! Ειναι λιγα τα πραγματακια που τελιωσαν αυτον τον μηνα,παμε να τα δουμε!!




 Σαμπουαν Orzene μπυρας που απευθυνεται σε λιπαρα μαλλια.Μυριζει ομορφα,καθαριζει καλα τα μαλλια και εχω ηδη τη δευτερη συσκευασια στο μπανιο μου. Επειτα,δυο σαμπουαν απο την Avon, στη μεγαλη συσκευασια (400 ml) το ενισχυσης και προστασιας-μυριζει μεντα, και στη μικροτερη (250 ml) υποσχεται πως καταπολεμα την πιτυριδα-το χρησιμοποιησε η μαμα μου.!! Ειναι και τα δυο υπεροχα.



Στη συνεχεια,εφτασαν στο τελος τους και δυο αφρολουτρα απο την Avon, το Soft Pink απο την σειρα Bubble Baths (1 lt)που κανει τρομερο αφρο με λιγη ποσοτητα ενω εχει και βαρια αλλα ομορφη μυρωδια και το Fever απο την σειρα Senses που ειναι ζελε ντους (750 ml) και εχει μια ζεστη πικαντικη μυρωδια.


Ακομη δυο προιοντα για τα μαλλια,το conditioner απο την σειρα Avon naturals με χαμομηλι και αλοη και το σερουμ με μελι & jojoba. Δεν κανουν τιποτα ιδιαιτερο-εκτος του οτι μυριζουν πολυ ομορφα και δεν θα τα ξαναπαρω.


Επισης,ενα καταργημενο προιον απο την Avon το Anew GENICS-αντιγηραντικο σερουμ προσωπου το τελιωσε η μαμα μου και της αρεσε πολυ και μια κρεμουλα κατα της κυτταριτιδας απο την apivita που της αρεσε και μου ειπε πως εκανε δουλιτσα-αλλα δεν ξερω εαν κυκλοφορει  πλεον(!)


Δισκοι ντεμακιγιαζ απο τα Lidl-αρκετα αξιοπρεπεις αφου δεν μαδανε :p
Τελος,δυο δειγματακια απο την WELEDA-ειναι για μωρακια και τα χρησιμοποιησα στο ερεθισμενο δερμα μου και το ενιωθα μετα καλυτερα.Στην κιτρινη συσκευασια ειναι με καλεντουλα ενω στη μωβ με μολοχα.
Τελιωσε και ενα αντηλιακο δειγματακι απο την Solene για κανονικες επιδερμιδες με SPF 20. Αν και και εχω λιπαρο δερμα δεν μου εμφανισε λιπαροτητα αμεσως αλλα μετα απο καποιες ωρες. Επισης,ειναι paraben,silicon,propylene glykol,parafin oil & ethanolamine free.




Αυτες ηταν λοιπον και οι αδειες συσκευασιες αυτου μηνα!!Εχετε δοκιμασει κατι απο αυτα? Θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!! Μεχρι το επομενο ποστ...
                                                                                 xxx


Σχόλια

  1. Συμφωνώ απόλυτα για το conditioner της Avon, δεν κάνει τίποτα απολύτως. Φιλιά κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω conditioner και μάσκα από άλλη σειρά της Orzene και τα λατρεύω!! Πολύ όμορφο το λουλουδάκι στο τέλος :) Φιλιά πολλά Νούλα μου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω κι εγω να δοκιμασω μασκα απ τν Orzene.!! οο σ ευχαριστω κοριτσι μου!! φιλακιαα :))

      Διαγραφή
    2. Έχω από τη σειρά optimum oil repair το conditioner και τη μάσκα, αφήνουν τα μαλλιά πολύ απαλά, μυρίζουν υπέροχα και η μυρωδιά κρατάει πολύ! ;) x

      Διαγραφή
    3. τελεια σ ευχαριστω θα τα δοκιμασω!! xxx ^_^

      Διαγραφή
  3. To orzene το τέλειωσα κι εγώ, αλλά με πολύ κόπο γιατί δε μου άρεσε καθόλου! Έχω λιπαρά μαλλιά όπως κι εσύ αλλά σε μένα δεν κρατούσε μακριά τη λιπαρότητα πάνω από δυο μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πωω κριμα :/ πιο σαμπουαν χρησιμοποιεις εσυ κοριτσι? :*

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου