March Empties.!!

Γειια σας,γεια σας!! Ακομη ενα empties post εφτασε γι αυτο καντε καφεδακι και παμε να δουμε μαζι τις συσκευασιες που καταφερα(ναιιι!!)και τελιωσα μεσα στον μηνα!

  • Αυτο το μηνα  εβαψα-επιτελους(!),τα μαλλια μου και απο κοκκινα επελεξα ενα γλυκο σοκολατι απο την εταιρεια Echo,που ισχυριζεται πως ειναι φυτικο προιον,ενω περιεχει εκχυλισματα ελιας και βιταμινη C. Εδω να πω πως δεν θα την ξανα προτιμησω γιατι μου προκαλεσε τρομερη φαγουρα.. 


  • Εφτασε στο τελος του μετα απο πολυ καιρο γιατι χρειαζοταν πολυ μικρη ποσοτητα για να κανει πλουσιο αφρο,ενα πιλιγκ προσωπου απο την εταιρεια Cien. Απευθυνεται σε κανονικα και μεικτα δερματα,εχει απαλη ευχαριστη μυρωδια και στην ουσια ειναι ζελε με κοκους με αρκετα πυχτη συνθεση.Δεν ερεθισε καθολου το δερμα μου και εκανε πολυ καλο καθαρισμο.(250 ml) 
  • Επισης,μια τονωτικη λοσιον απο την Avon,με βοτανα φικαριας και νερο πηγης(!).Εχει ευχαριστη μυρωδια και αφαιρει την περιττη λιπαροτητα απ το δερμα μου(100 ml)
  • Ακομη,το liposan LIGHT KISS (10 ml) με εκχυλισματα νουφαρου και αμυγδαλελαιου που δινει ωραια ενυδατωση αλλα αφηνε υπολειμματα στα χειλη μου :/ 
  • Το serum το τελιωσε η μαμα μου και μονο που δεν εκλαψε χΔ Υποσχεται πως καταπολεμα τις βαθιες ρυτιδες και ανορθωνει την επιδερμιδα.


  •  Επομενο προιον,μια κρεμα χεριων (100 ml) για σκασμενο δερμα απο την εταιρεια Macro Vita,με λαδι ελιας και αμυγδαλελαιο.Η μυρωδια της ειναι ουδετερη θα ελεγα,εχει κολωδη συσθεση αλλα απορροφαται σχετικα γρηγορα και προσφερει μια ωραια ενυδατωση.
  • Το σαμπουαν με μελι & jojoba ενυδατωνε τα μαλλια μου και μετα το λουσινο τα ενιωθα πολυ απαλα
  • Και φυσικα να σας συστησω την Mrs Frosty-απο την Avon,που μπηκε στη συλλογη με τα αφρολουτα μου τα Χριστουγεννα και εμενα προσωπικα η μυρωδια του μου θυμιζει μελομακαρονα-αν και ειναι συνδυασμος απο μουρα και πορτοκαλι.!! Εκανε πλουσιο αφρο αλλα με εκνευριζε λιγο σαν συσκευασια γιατι ειναι πολυ συμπαγης και το προιον βγαινει σαν δοσομετρητη να το πω? χΔ
  • Ακομη ενα σαμπουαν που τελιωσα ειναι το επανορθωσης με κερατινη απο την Avon,που νιωθω πως εκανε τα μαλλια μου πιο δυνατα και θα το ξαναπαρω σιγουρα.!!
  • Εφτασαν δυστυχως στο τελος τους και η κρεμα χεριων με μανγκο και jojoba της Oriflame αλλα και το λιπ μπαλμ με κερασι της Anatomicals που σας ειχα δειξει στα αγαπημενα Φεβρουαριου http://mycolorsecrets.blogspot.com/2015/03/blog-post.html (σνιφ!),αλλα και το λιπ μπαλμ με αρωμα φραγκοσταφυλλου που σας ειχα δειξει σε haul post
  • Καποια δειγματακια που τελιωσα, ειναι το πιλιγκ προσωπου για δερματα με ακμη απο την Oriflame που θα το βλεπετε συνεχεια στα Empties μου γιατι κανουν δουλεια στο προσωπο μου,το ιδιο και η αντιστοιχη μασκα.Ακομη μια μασκα που δοκιμασα ειναι απο την σειρα SWEDISH SPA που ειναι εμπλουτισμενη με μαλαχιτη(!) η οποια ειναι αποτοξινωτικη μασκα προσωπου και μου αρεσε πολυ γιατι αφηνε πολυ απαλο και φρεσκο το δερμα μου οπως και το αντιστοιχο πιλινγκ που δοκιμασα αλλα ξεχαστηκα και πεταξα το φακελακι.Θα τα παρω σιγουρα σε κανονικο μεγεθος.!!
  • Επομενο,μια μασκα για βαμμενα,κουρασμενα μαλλια της εταιρειας  BIO COLOR color line  που υποσχεται πως τα αναζωογονει και ειναι εμπλουτισμενη με κερατινη,κολαγονο και βιταμινη Β5 & Ε.(20 ml) Την λατρεψα!! Εκτος το οτι αφηνε τα μαλλια μου πολυ απαλα,εκανε απιστευτη δουλεια με το ξεμπερδεμα επειδη χρειαζοταν πολυ λιγο-γι αυτο και μου κρατησε για αρκετες χρησεις.Την πηρα μολις 1 ευρω απο τοπικο φαρμακειο και θα την παιρνω συνεχεια!!
  • Τελευταιο δειγματακι,μια ενυδατικη κρεμα ημερας απο την BODY FARM,που απευθυνεται σε νεανικες επιδερμιδες με νουφαρο. Μου αρεσε πολυ η μυρωδια της και ειναι αρκετα αναλαφρη ενω δεν μου εμφανιζε καθολου λιπαροτητα-παρολλο που εχω λιπαρο δερμα,για πολλες ωρες.
  • Τελος,θα πεταξω μια βαση νυχιων της Avon,γιατι οσες ευκαιριες κι αν της εδωσα μου ξεφλουδιζε τα νυχια (!) αλλα και ενα αιλαινερ σε καφε αποχρωση απο την σειρα color trend -στην παλια συσκευασια με το πινελακι,που με τσουζει απιστευτα(!)
Αυτα ηταν λοιπον.!!Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα?θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!!Μεχρι το επομενο ποστ. . .Φιλακιαα


Σχόλια

  1. Έχω ακούσει πολλά για την κρέμα χεριών της Oriflame...
    Ήταν όντως καλή? :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν απλα υπεροχη!!πρεπει να την δοκιμασεις!!φιλακιαα

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ έχω πρόβλημα με την βάση και θα την δώσω σε καμιά φίλη μου μήπως και της κάτσει καλύτερα. Φιλιά κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτά, αλλά το λιπ μπαλμ με άρωμα φραγκοστάφυλου πρέπει να είναι λαχταριστό!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το ποστ σου!! Την κρέμα χεριών και το λιπ μπαλμ φραγκοστάφυλλο μου κίνησαν την περιέργεια!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όνορφο το ποστ σου!!!!!!!! δεν έχουμε δοκιμάσει κάτι!!! το σαμπουάν με κερατίνη θέλουμε να το δοκιμάσουμε!!! φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου