it's a review: Avon concealer & Παλετα επιδιορθωσης

Γειαα σε ολους/ες.!!! Σημερα θα σας μιλησω για δυο προιοντα που εχω λιωσει τους τελευταιους μηνες και τα χρησιμοποιω τοσο για καλυψη οσο και για να δωσω φως στο προσωπο μου!!



Κονσιλερ Ideal Flawless

Το συγκεκριμενο κονσιλερ υποσχεται πως καλυπτει τους μαυρους κυκλους και τις ατελειες. Αν ομως εχεις μεγαλο θεμα με τους μαυρους κυκλους οπως εγω,χρειαζεσαι κατι πιο καλυπτικο. Γι'αυτο το χρησιμοποιω μονο για να δωσω φως στο βλεμμα μου. Εχει ωραια υφη,απλωνεται ευκολα και δεν ''μαζευει''κατω απ τα ματια.



Παλετα επιδιορθωσης 4 g

Προκειτε για μια πολυχρηστικη παλετα με 4 διαφορετικες αποχρωσεις που η καθεμια αντιστοιχει σε διαφορετικο προιον!! Το κιτρινο που χρησιμοποιω και περισσοτερο καλυπτει τις κοκκινιλες.Δεν κανει τρομερη δουλεια αλλα και παλι κατι κανει!! Το μπλεζ το χρησιμοποιω αντι για το κονσιλερ για φωτινοτητα, το λιλα οταν θελω να δωσω λαμψη και τελος,το πορτοκαλι ειναι λιγο πιο εντονο ρουζακι απο το λιλα.^^ Ολες οι αποχρωσεις εχουν καπως παχυρευστη υφη και προτιμω να τις απλωνω με το δαχτυλο γιατι το πινελακι κανει κατι αντιαισθητικες γραμμουλες.
Εχει ωραια,μικρη συσκευασια για να το παιρνω μαζι μου αλλα δεν εχει καθρεφτη...

Τωρα η Avon θα κυκλοφορησει αντιστοιχες περλες επιδιορθωσης και ανυπομονω να τις δοκιμασω!!!


Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα? θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας!! μεχρι το επομενο ποστ...φιλιαα πολλα & να περνατε ομορφα!!!






Σχόλια

  1. Την συγκεκριμενη παλετα μου την εχουν κανει δωρο αλλα δεν την εχω δοκιμασει ακομη γιατι θελω να τελειωσω καποια αλλα καλυπτικα που χρησιμοποιω αυτο το διαστημα...αν και να σου πω την αληθεια την φοβαμαι λιγακι γιατι εχω γραμμες κατω απο τα ματια και φοβαμαι να μην τις τονιζει ακομη περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αληθεια ειναι πως αν εχς γραμμες μαλν θα τις τονισει.. :/ μπορεις να την χρησιμοποιησεις σε αλα σημεια..!! παντως σιγουρα μην την δοκιμασεις με το πινελακι αυτο !!! φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου