MY PARFUM COLLECTION !!

Γειαα σε ολες!! Σ αυτο το ποστ αποφασισα να σας μιλησω για την συλλογη μου με αρωματα απο την Avon!! Παμε να ριξουμε μια ματια λοιπον!!


FAR AWAY



Ενα αρωμα που σιγουρα ολες ξερετε και αγαπατε,το Far Away ειναι χρονια τωρα ενα απο τα τοπ αρωματα της εταιρειας! Με λουλουδια της Ανατολης οπως ροδακινο, τρυφερο γιασεμι και βανιλια musk καθε φορα που το φοραω με ταξιδευει σε εξωτικα μερη!! Εχει καλη διαρκεια στο δερμα μου και η μυρωδια του μου φαινεται καπως βαρια.Συνηθως ειναι πρωτη μου επιλογη τα Χειμωνιατικα βραδια.













( Να και η ομορφη συσκευασια του στα 30 ml !! )


PUR BLANCA



Αν ψαχνεις για ενα λουλουδατο,διακριτικο αρωμα τοτε το βρηκες! Με το αγνο αρωμα της λευκης φρεζιας,του ylang ylang και του νουφαρου καθε φορα που το φοραω νιωθω μια αγνη,γλυκια κομψοτητα!! Εχει κι αυτο καλη διαρκεια πανω μου,ενω χρησιμοποιω προηγουμενως και την κρεμα σωματος για καλυτερη διαρκεια (tip: να την χρησιμοποιειτε αμεσως μετα το ντους που οι ποροι του δερματος ειναι ακομα ανοιχτοι!)  Εχω και το αντιστοιχο σπρευ σωματος στην τσαντα μου.!!













AVON FEMME 

Ενα αρωμα που η συσκευασια του θυμιζει διαμαντι και αμεσως το ερωτευεσαι!!  Και η συσκευασια του στα 30 m βεβαια ειναι εξισου ομορφη!! Με πεταλα γιασεμιου,μανολια και κεχριμπαρενια ξυλα οταν το φοραω νιωθω κομψη και αισθησιακη.!! Εχει κι αυτο καλη διαρκεια πανω μου ενω συνηθως το συνδυαζω και με την αντιστοιχη κρεμα σωματος!!






















FOREVER



Ενα ιδιαιτερα αισθητικο αρωμα το FOREVER ειναι ενας ομορφος συνδιασμος απο ροζ πιπερι,ανθη πορτοκαλιας και musk! Εχει μια ιδιαιτερα εντονη μυρωδια και καλη διαρκεια!! (στη φωτο συγχωρεστε το νυχι μου :p χδ)
VIVA by FERGIE



Tελος, ενα αρωμα που με κερδισε απ'την πρωτη στιγμη χαρη στο δυναμισμο και τη θυλυκοτητα που κρυβει ειναι το Viva της αγαπημενης τραγουδιστριας Fergie!! Δροσερα βοτανα που αναμειγνυονται με λεβαντα και τον ιδιαιτερο χαρακτηρα του vetiver οταν το φοραω νιωθω αυτοπεποιθηση!! Η διαρκεια του ειναι αρκετα καλη στο δερμα μου!!












Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα? Ή αλλο αρωμα απο την AVON? θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας...Μεχρι το επομενο ποστ...


Σχόλια