IT'S A REVIEW: Sostar peeling προσωπου

Καλημεραα/Καλησπεραα ο,τι ωρα κι αν διαβαζετε αυτο το ποστ,ηρθε η ωρα να σας μιλησω για ενα προιον μιας δικης μας εταιρειας που ανακαλυψα σχετικα προσφατα και με εχει ενθουσιασει.! Φυσικα αναφερομαι στη φυτικη εταιρεια Sostar που τα προιοντα της πωλουνται αποκλειστικα σε φαρμακεια. 



Η εταιρεια Sostar ειναι ελληνικης προελευσης και συγκεκριμενα τα προιοντα της παρασκευαζονται με πολυ αγαπη για εμας στο Ωραιοκαστρο Θεσσαλονικης. Προκειτε για προιοντα εμπλουτισμενα με φυσικα συστατικα που δεν φρασσουν τους πορους του δερματος και εχουν ως αποτελεσμα την ουσιαστικη θρεπτικη και ενυδατικη δραση! Επισης, δεν περιεχουν μεταλλαγμενες υλες,ουτε συστατικα ζωικης προελευσης και διαθετουν αρωματα ελευθερα αλλεργιογονων.




Το εν λογω προιον ειναι ενα ελαφρυ απολεπιστικο προσωπου με εκχυλισματα αγγουριου και βιολογικης αλοης.Προσφερει πολυ καλο καθαρισμο,ειναι απαλο με την επιδερμιδα μου χωρις να την ερεθισει καθολου και οταν το ξεπλενω αφηνει μια αισθηση φρεσκαδας και αναζοωνονησης!
Η ποσοτητα του ειναι στα 75 ml και απευθυνεται σε ολους τους τυπους δερματος.
Οπως βλεπετε και στην φωτο εχει πολλους,μικρους πρασινους κοκους που δεν ειναι καθολου σκληροι,ενω εχει ευχαριστη, ιδιαιτερα απαλη μυρωδια!


Αυτη ηταν η γνωμη μου λοιπον κοριτσια μου για το συγκεκριμενο προιον! Να προσθεσω οτι οι τιμες ειναι παρα πολυ οικονομικες -το συγκεκριμενο προιον το πηρα με μονο 3 ευρω,οποτε δεν χανετε τιποτα να δοκιμασετε αφου εχουν αριστη σχεση ποιοτητας-τιμης!!Θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας...!!!

Μεχρι το επομενο ποστ...



Σχόλια

  1. Πήρα κι εγώ κάποια προϊόντα από sostar και μου άρεσαν πολύ!! Θα δοκιμάσω και το συγκεκριμένο!! Φαίνεται πολύ καλό κι όπως είπες δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε..Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω βαλει και γω στο ματι καποια^^να το δοκιμασεις ειναι υπεροχο!! φιλακιαα

      Διαγραφή
  2. Το έχω κι εγώ το συγκεκριμένο και γενικώς αρχίζω να εντάσσω όλο ένα και περισσότερα προϊόντα της συγκεκριμένες εταιρίας στη συλλογή μου! Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!
    Αν σε ενδιαφέρει,έχω κάνει και ένα review για την ενυδατική της! http://mikelasbeauty.blogspot.gr/2015/02/sostar-review-argan.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου