IT'A REVIEW: MY MASCARA COLLECTION

Γειαα σε ολες!!Ελπιζω να ειστε ολες καλα και να χαμογελατε!! Παμε να δουμε καποιες mascara που εχω στην συλλογη μου και ποια ειναι η γνωμη μου γι'αυτες!!


VOLUME BUILD/ORIFLAME 8 ml


Μια mascara που μου αρεσει πολυ για τον ογκο που δινει στις βλεφαριδες μου ειναι αυτη απο την Oriflame!! Οσες περισσ. στρωσεις τοσο περισσ. και η ενταση. Δεν κολαει τις βλεφαριδες μεταξυ τους και ουτε τις βαραινει.!!




SPECTRA lash/AVON 9 g

H συγκεκριμενη mascara εχει 3 βηματα εντασης! Ομως εγω την εχω παντα στο 3 γιατι δινει και τον καλυτερο ογκο και γιατι εχω την αισθηση οτι στα αλλα 2 βηματα δεν κανει και τιποτα στις βλεφαριδες μου :/ Δεν κολαει τις βλεφαριδες,εχει βολικο βουρτσακι και δινει πολυ ωραιο,εντονο μαυρο χρωμα!!

SUPER EXTEND /AVON 7 g 
Η εν λογω mascara εχει ενα πολυ λεπτο ολοισιο βουρτσακι και υποσχεται ''εκρηκτικο''μηκος!! Ενταξει μηκος δινει τις δικες μου μικρες βλεφαριδες και τις ανορθωνει καπως αλλα δεν κανει και κατι το τρομερο. Δεν σπαει ουτε μουτζουρωνει!! Αυτη ειναι η παλια εκδοση η καινουρια εχει κιτρινο βουρτσακι :p

AERO VOLUME/AVON 7 g
Μια μασκαρα που δινει καλο ογκο στις βλεφαριδες μου ενω τις κραταει ανορθωμενες ολη μερα χωρις να κανει κομπους ή να μουτζουρωνει.Θυμαμαι εχει γινει πολυς ντορος γι'αυτην την μασκαρα και δεν βλεπω το λογο αφου δεν κανει κατι εντυπωσιακο στις βλεφαριδες-ειναι μια απλη μασκαρα για καθημερινο μακιγιαζ.

SUPER SHOCK/AVON 10 g
Οσο μ αρεσει αυτη η mascara για τον ογκο που δινει δεν μ αρεσει γιατι μου μπερδευει τις βλεφαριδες αν βαλω πανω απο δυο στρωσεις ενω μουτζουρωνει..

IRRESISTIBLY SEXY/AVON 7 ml
Τελος, μια μασκαρα με ενα βουρτσακι που θυμιζει γυναικειες καμπυλες και δινει ωραιο μηκος στις βλεφαριδες χωρις να τις βαραινει ή να μουτζουρωνει. Ειναι και η πρωτη μου μασκαρα απο την Avon γι'αυτο την αγαπω λιγο παραπανω!!

Εχετε δοκιμασε ή θα θελατε καποια απο αυτες? Εσενα ποια ειναι η αγαπημενη σου mascara? θα χαρω πολυ να δω τα σχολια σας...Μεχρι το επομενο post φιλακιαα πολλα και να περνατε τελεια!!! ^_^






Σχόλια

  1. volumeblild απο oriflame..!!!YΠΕΡΟΧΗΗΗ!!!Και πιο παλια που ημουν στην avon επερνα την sperctra πολυ καλες και οι δυο..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου